Hieronder een overzicht van alle veelgestelde vragen.
Blog
Ik ben op zoek naar een recept of een bepaalde blog maar kan deze niet vinden.
Als je klikt op het kopje ‘blog’ bovenaan op de site, vind je helemaal onderaan de pagina een zoekbalk. Hierin kan je zoeken tussen alle blogs.
Webshop
Help! Ik wil een bestelling plaatsen, maar na het invullen van mijn adres gegevens geeft het systeem aan dat ik niet alle gegevens heb ingevuld. Dit heb ik echter wel gedaan.
Bij het plaatsen van je bestelling, en het invullen van de adres gegevens, is er een optie om je bestelling naar een ander adres te sturen. Je moet dan 2x jouw adres invullen, of je kunt daar een ander adres invullen waarvan je wilt dat je bestelling daar naartoe gaat. Als je gewoon wilt dat je bestelling naar je eigen adres gaat, tevens ook wel het factuur adres genoemd, dat moet je dit balkje/ deze optie uitzetten. Op deze manier hoef je maar 1x je adres in te vullen. Zie je dit balkje/deze optie niet op je telefoon? Plaats dan de bestelling via de computer.
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging of email gekregen?
Het komt regelmatig voor dat de bevestiging e-mails in de SPAM box belanden. Bekijk deze, waarschijnlijk zijn de e-mails daar beland. Zo nee? Dan kan het zijn dat jij je email adres niet goed hebt ingevuld. (denk aan 1 letter of cijfer verkeerd) Als je wel betaald hebt is je bestelling wel binnen gekomen en zal deze ingepakt en verstuurd worden volgens de verzendvoorwaarden.
Help ik ben iets vergeten te bestellen! Is het mogelijk dat mijn bestelling achteraf aangepast/aangevuld wordt?
Ivm mijn zwangerschapsverlof is het momenteel niet mogelijk dat je bestelling achteraf aangepast/aangevuld wordt.
Het product wat ik wil bestellen is uitverkocht, wanneer komt deze weer op voorraad?
We proberen de voorraad zo goed mogelijk bij te houden. Soms is een product of kleur een tijdje uitverkocht omdat we wachten totdat de voorraad van dat merk verder slinkt en we dan een grote bestelling doen. Houdt de website & sociale media in de gaten om op de hoogte te blijven van nieuwe voorraad of kies voor een andere kleur/geur.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Er zijn momenteel aangepaste verzendvoorwaarden. Deze lees je hier. We proberen binnen 3 a 4 werkdagen je bestelling in te pakken en te versturen.
Kan ik mijn bestelling ook laten versturen naar een DHL afhaalpunt?
Ja dit is mogelijk. Vul het adres van het dhl afhaalpunt in bij ‘opmerkingen’ bij je bestelling. Het aflever adres wordt dan handmatig aangepast wanneer je bestelling ingepakt wordt. Je ontvangt automatisch een track & trace code op je email, hierin kan je ook zien waar je pakket wordt afgeleverd.
Ik heb een plantaardige kleuring gekocht, waar kan ik de handleiding/ instructies hiervoor vinden?
De handleiding over hoe je de plantaardige kleuring aanbrengt staat bij de beschrijving in de webshop waar je de plantaardige kleuring hebt aangeschaft.
Ik ben in de salon geweest voor een plantaardige kleuring en ik wil deze nu weer bestellen. Hoe doe ik dat?
Je kunt de kleuring bestelling in de webshop. Kies dan voor de optie: ‘ik ben in de salon geweest’. Je krijgt dan jouw kleuring op maat. Dit is alleen voor de klanten die in de salon zijn geweest en ik zelf een recept/kleuring heb gemaakt en genoteerd.
Zwangerschapsverlof
Is het mogelijk om een afspraak in te plannen voor na je verlof?
Op dit moment is dit niet mogelijk. Ik zal op mijn website en sociale medica communiceren wanneer ik weer afspraken inplan.
Tot wanneer is je verlof?
Waarschijnlijk begin ik in april 2024 weer met werken in de salon. Welke dagen ik ga werken is nog onduidelijk.
Is de webshop open gedurende je verlof?
Ja de webshop is open. Ik heb 2 lieve inpakhulpen die alle bestellingen 2x in de week inpakken en versturen. Alle bestellingen worden op maandagochtend en donderdagochtend ingepakt en op dinsdag en vrijdag verstuurd. Plaats jij je bestelling bv op maandagmiddag of avond, dan ben je dus te laat voor het inpak moment van maandagochtend en word je bestelling op donderdagochtend ingepakt en op vrijdag verstuurd.
Kan ik nog steeds mijn bestelling afhalen tijdens je verlof?
Ja dit kan. De bestellingen die afgehaald worden staan in de afhaal kist/box onder het bankje bij de voordeur. Je naam zal met een sticker op je producten staan. Je kunt de producten ophalen wanneer jij een bevestiging email hebt ontvangen dat je producten klaar staan. Kom deze dan ophalen wanneer het jou schikt. Gelieve daar niet te lang mee te wachten.
Wordt de Hit & Shit lijst bijgehouden tijdens je verlof?
Nee. Het bijwerken van de Hit & Shit lijst beschouw ik als werk, en dat is dus iets wat ik momenteel niet doe.