Verzenden & retourneren

Natuurlijke Haarverzorging is zakelijke klant van DHL en biedt de mogelijkheid om de bestelling thuis te laten bezorgen of te bezorgen op een DHL-Afhaallocatie bij jou in de buurt.

Binnenlandse verzending

Indien de producten niet door de brievenbus passen, worden deze verstuurd via de pakketbezorging van DHL. In het geval van brievenpost zijn de verzendkosten €4,75. Het versturen van een pakket is €6,75 Voor bestellingen buiten Nederland gelden er andere verzendkosten. Staat uw land er niet bij vermeldt, dan kunt u een mail sturen naar rachel@natuurlijkehaarverzorging.nl

Binnenlandse verwerkings- en levertijden

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te leveren. Bestellingen worden binnen 3 a 4 werkdagen verwerkt en opgestuurd. U ontvangt altijd een track & trace als u uw e-mailadres opgeeft. Zo kunt u precies zien wanneer uw bestelling wordt geleverd.

Let op: we hebben geen controle over de levertijden of vertragingen. Wij verzenden naar het postadres dat is opgegeven bij het afrekenen, ook vermeld op uw orderbevestiging. Alle pakketten die worden geretourneerd vanwege een verkeerd of onjuist adres, worden opnieuw voor de kosten van de koper verzonden. Controleer nogmaals of uw adres klopt om problemen te voorkomen.

Retouren en terugbetalingen

U kunt binnen 14 dagen na aankoop uw product retour sturen als u niet tevreden bent. Dit geldt niet voor producten die persoonlijk op maat gemaakt zijn of beperkt houdbaar zijn. Bijvoorbeeld: De persoonlijke ayurvedische haarkruiden mix, XL heat cap, lijnzaad gel en de haver gel.

Wij bieden service door middel van terug betaling of nieuwe producten als de inhoud stuk is of het pakket kwijt is geraakt tijdens de verzending. Deze service geldt niet als het pakket kwijt is of niet bruikbaar door toedien van de klant. Bijvoorbeeld doordat de klant ervoor heeft gekozen dat het pakket ergens bij of om het huis heen neergezet mag worden door de post service.

We streven naar uitstekende klantenservice, en het is onze bedoeling om u een geweldige ervaring te bieden! Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het product, betalen we graag 100% van het aankoopbedrag terug, echter wel exclusief de verzendkosten.

Om een retourzending te starten, neem dan binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op.